All Post-it® Super Sticky Notes are now made with plant-based adhesive (67% plant-based adhesive).

NASZ HISTORIA

O Post-it®

Od ponad 40 lat, Post-it® pomaga ludziom z ich produktywnością, relacjami z innymi oraz uwalnia ich zapędy twórcze.

  • Jednak pomimo tego jak uniwersalne stały się tego produkty, ich początki były dalekie od pewności. Patrząc wstecz, powstanie naszego Kanarkowo Żółtego™ fenomenu przypomniało nam bardzo cenną lekcję: wytrwałość może być tak samo ważna jak inspiracja. jeśli chodzi o wprowadzanie w życie pomysłu.

OTO JAK TO SIĘ ZACZĘŁO

  • Od odkrycia...

    Dr. Spencer Silver, naukowiec 3M, pracowicie badał klejów w naszym laboratorium. Wtedy odkrył, co szczególnego: klej, który lekko przywiera do powierzchni, ale nie wiąże się na stałe z nimi.

    "To część mojej pracy jako naukowiec, aby opracowywać nowych kleje.

W tamtym okresie chcieliśmy się tworzyć coraz to mocniejsze i twardsze kleje," mówi Silver. " Ten był zupełnie inny."

  • Co Silver wtedy odkrył, nazywamy teraz mikrosferami, które zachowują swoją lepkość, ale dzięki charakterystycznej "usuwalności" pozwalają się łatwo odkleić od wielu powierzchni.

  • Głosząc Ewangelię

    Głosząc Ewangelię

    Przez lata, Silver trudził się, aby znaleźć zastosowanie dla swojego wynalazku. Ale to nie powstrzymać go od zachwalanie jego zalet przed współpracownikami.

    "Byłem znany jako Pan Wytrwały, ponieważ się nie poddawałem."

    Tymczasem Art Fry, inny naukowiec 3M, był sfrustrowany. Każdą środę podczas ćwiczeń z jego chórem kościelnym, wykorzystywał małe skrawki papieru, aby oznaczyć hymny do zaśpiewania w czasie mszy. A w niedziele, często okazywało się, że mu wsystkie powypadały ze śpiewnika.

    Potrzebował zakładki, które przyklei się do papieru bez uszkadzania stron.

  • ...Eurek!

    Przypominając sobie o seminarium o mikrosferach Silver'a, doświadczył olśnienia. " To ten moment, kiedy dostajesz skoku adrenaliny." 1

    Współpracująć z Silver, rozpoczeli projektowanie produktu. Gdy zauważyli, że piszą do siebie wiadomości na swoich nowych karteczkach, żeby komunikować się w biurze, zdali sobie sprawę z pełnego potencjału tego pomysłu.

Pomyślałem, że to co tutaj mamy to nie tylko zakładka," powiedział Fry. "To zupełnie nowy sposób komunikowania się."

  • Wypróbuj, a na pewno Ci się spodoba

    Fry zdecydował się, że główna siedziba firmy 3M będzie jego terenem badań.

Fry dostarczył całej firmie nowe karteczki samoprzylepne. Pracownicy je pokochali.

  • 3M początkowo wypuściło ten produkt w czterech miastach pod nazwą Naciśnij i Odklej z mieszanymi efektami.

    Fry dostarczył całej firmie nowe karteczki samoprzylepne. Pracownicy je pokochali.

  • Boise Blitz - Pęd z Boise

    Marketerzy postanowił dostarczyć produkt bezpośrednio do rąk konsumentów. Masowy nakład próbek - znany jako Boise Blitz powodu swojej premiery w Boise, Idaho - był niesamowitym sukcesem. Dziewięćdziesiąt procent tych, którzy próbowali produkt powiedzieło, że by go kupili.

Od 1980 do 1986

  • Narodziny Gwiazdy

    Narodziny Gwiazdy

    "Karteczki rozprzestrzeniały się"jak wirus"," powiedział Fry. "One zawsze same się reklamowały, ponieważ klienci umieszczali je na dokumenach, które wysłali innym, co wzbudzało ciekawość odbiorców. Patrzyliby na nie, odklejali i bawili się nimi, aby następnie wyjśc i kupić bloczek dla siebie."

    Silver powiedział, że podobnie jak wiele innych przełomowych innowacji, o ich produkcie nikt nie myślał, że jest aż tak potrzebny.

  • Żółty otrzymuje należny szacunek

    6 kwietnia, dzieło Silver'a i Fry'a zadebiutowało w sklepach w USA jako Karteczki Samoprzylepne Post-it®.

Jej, teraz charakterystyczny, Kanarkowo Żółty kolor został wybrany przez przypadek - laboratorium obok miało jedynie żółty papier pod ręką.

  • Lee Iacocca i inni prezesi Fortune 500 ogłosiło, jak bardzo je kocha. Karteczki Post-it® zostały wprowadzone w Kanadzie i Europie.

  • Wyróżnianie Wielkości

    Fry został uhonorowany najwyższym tytułem technicznym firmy 3M jako naukowiec korporacyjny. "Moją największą nagrodą," powiedział, "jest widok jak wiele osób korzysta z i docenia mój produkt." Zakładki Indeksujące Post-it® zostały wprowadzone jako nowy sposób organizowania biorąc pod uwagę kolor, etykiety i indeksowanie.

Od 1987 do 1996

Stała Moc

Karteczki Post-it® obchodziły swoje 10te urodziny i znalazły się na wielu listach najlepszych produktów konsumenckich tej dekady.

  • Arkusze konferencyjne Post-it® zostały wprowadzone. Burza mózgów już nigdy nie nie była taka sama.

    Po 28 latach pracy w firmie, Spencer Silver, współzałożyciel Karteczek Post-it®, wycofał się z 3M z ponad 22 amerykańskimi patentami na koncie.

    Zarówno Silveri Fry zakończyli swoje kariery w 3M zdobywszy najwyższe wyróżnienia za badania, a także liczne nagrody w ramach inżynierii międzynarodowej.

Od 1997 do 2003

  • Post-it® wyrusza do Hollywood

    Główne postacie w filmie Romy i Michele na zjeździe absolwentów twierdzą, że wynalezły Karteczki Post-it® od czasu ukończenia szkoły.

Badanie miejsca pracy wykazało, że przeciętny profesjonalista otrzymuje 11 wiadomości na Karteczkach Post-it® każdego dnia.

  • Karteczki Post-it® są sprzedawane w ponad 100 krajach. Słynny już Klej Post-it® ciągle jest używany w wielu produktach 3M.

    Karteczki harmonijkowe Post-it®

  • Lepkie Sytuacje

    Super Przylepne Karteczki Post-it® zostały wprowadzone z mocniejszym klejem, który lepiej przylega do powierzchniach pionowych i niegładkich.

    W jednym z odcinków Sex in the City, chłopak Carrie zerwała z nią poprzez Karteczkę Post-it®.

Od 2004 do dziś

  • Przyklejony do ciebie

    Karteczki Post-it® obchodzą swoje 25te urodziny.

    W finale sezonu Chirurdzy, Meredith Grey i Derek Shepherd napisali ich przysięgę małżeńską na Karteczce Post-it®.

  • Świat Odnotowuje

    Karteczki Post-it® są obecnie dostępne w ponad 150 krajach. Łącznie, istnieje już ponad 4000 produktów Post-it®.

    Widząc Karteczki Post-it® biorące udział w filmach, nowoczesnej sztuce i codziennym życiu milionów, Silver jest zachwycony. "Fakt, że one po prostu eksplodowały jako produkt, to już było więcej niż co miałem kiedykolwiek nadzieję."

  • 1 internetowe wydanie CNN. Czwartek, 04 kwietnia 2013

    3M, Post-it i kolor Kanarkowo Żółty są znakami towarowymi firmy 3M. © 3M 2016